17 Kasım 2010 Çarşamba

17.11.2010- Çarşamba

 Sevgili  günlük,  bloğumu  oluşturduğum günün akşamı  bu haberi Emre 'ye veriyorum.Tahminim  Emre'nin şaşırması ve hatta "Ooo  aşkım, kendini aşmışsın ,aferin " gibi  şeyler söylemesi.Ama  tabii  insan her zaman  doğru öngörülerde bulunamayabiliyor.Emre  kendi bilgisayarının başına oturduğunda  söylüyorum.
-Aşkııım ,ben kendime blog hazırladım biliyor musun?
- O da nerden çıktı şimdi?
-???
-Ya allah allah  annemin bile  bloğu var yaaa.Niye böyle dedin şimdi?
-Ne oluyo  şimdi bunu yazınca ?
-Günlük tutmuş oluyosun.
Bu arada girmiş bloğuma ,okuyo, yüzünde bi gülümseme  ama tutmya çalışıyo
-Bak ya  isimlerimizi bile vermiş.Çok yazmak istiyosan al bi defter ona yaz.
Diyor  ve ben daha  bişey demiyorum.....

1 yorum:

Girls On Blog dedi ki...

:))))Emre'nin yorumuna bişi diyemiyorum hahahaha....tabii bu haberi verecegin ilk kişi bendim sagolsun Facebooktan öğrendim ya neyse:))