3 Ocak 2011 Pazartesi

Maydanozlu omlet ve roka salatası

     Sabah yağmur sesiyle uyanmıştım ya hani, yağmurun sevincini  yaşarken beynimde şu soru çaktı:"Akşama  ne yiyeceğiz?"Allahım  bu nasıl  bir  sorumluluktur yaa ,normal bir insan  uyanır uyanmaz  bu mu gelir aklına?Analık işte :))))))))
     Her neyse  ,akşamdan hiç bir  hazırlık yapmadığım için  sabah da paçalarım tutuştu.Allahtan son derece anlayışlı ve her yaptığımı beğenen  bir  eşe  sahibim.Ama  kızım  sağolsun pek bi uyuz.Sabah akşam yoğurt -yulaf yesin o ...
     Ben de patatesli omlet  yapmaya  karar vermiştim  sabahtan .Eve  gelince  patateslerin  filizlenmiş olduğunu görünce  ,omlet maydanozlu oldu.Yanına da  bir roka  salatası  ,mmm .İçinde   1demet  roka ,az maydanoz ,çökelek,ceviz,elma sirkesi ve zeytinyağı var.Üzerine  biraz yabanmersini de  koydum   pek  bir havalı oldu  valla.Omlette bir numara yok ama salata  süper .
  Sonra  Emre  arayıp  yemeğe gelemeyeceğini  söyleyince  , biz de  kızımla  başbaşa yedik
 Defne bugün  okul kütüphanesinden    ilk kitabını  aldığı için  çok  heyecanlıydı.Ben yemek  yaparken   o da bana kitabını  okudu .

1 yorum:

Girls On Blog dedi ki...

Amann daa yerim ben o kitap okuyan uyuzuuu:))