5 Ocak 2011 Çarşamba

İçimdeki canavar

   Yaklaşık  1,5 senedir  yeme düzenimi ve alışkanlıklarımı  oldukça  değiştirdim.Her şeyi  yiyorum ama   az  yiyip   karnımı tam  doldurmadan  yemekten kalkıyorum.  Çevremdekilere de   baya  bir ahkam kesiyorum".Zor değil sadece  beyni şartlandırmak ile ilgili." diyorum.
Ancaaak  her ayın "belirli " dönemlerinde  bütün kontrolümü kaybediyorum .Sanki  bedenimi  bir  tatlı canavarı  ele geçiriyor. Şu  "the  exorcist" deki  kız gibi  değişiveriyorum . Geceyarısı   uyanıyorum  bi ses  :
"Mutfağa git "diyor.Gidiyorum.
"Dolabı aç".Açıyorum.
"Al o fındık ezmesini".
-Kayısı  kurusu yesem?  
"Dediğimi yap"
 -Peki. Sadece bir kaşık diyorum kendi kendime  ve film orda   kopuyor işte .Kendime  geldiğimde    önümde  boş  çikolata  kağıtları , tahin -pekmez  bulaşıklı  bir kase  ve boş  fındık ezmesi  kavanozu duruyor.İçimde ise  koca  bir pişmanlık ....
   İşte  bu zamanlarda  içimdeki  canavara  bir "yuh "  demek  istiyorum.

2 yorum:

turgay0169 dedi ki...

ben de de benzer bir durum var uzmanlar psikolojik kaynakli olabilir diyorlar gece yemesi sendromunun bende gunduz az yiyenlerdenim belkide gece bunyemiz yemediklerimizin acisini cikariyor cozum icimdeki canavari bir sekilde islah etmek ve dengeli bir stil yakalamak ama nasil?

turgay0169 dedi ki...

ben de de benzer bir durum var uzmanlar psikolojik kaynakli olabilir diyorlar gece yemesi sendromunun bende gunduz az yiyenlerdenim belkide gece bunyemiz yemediklerimizin acisini cikariyor cozum icimdeki canavari bir sekilde islah etmek ve dengeli bir stil yakalamak ama nasil?