2 Ocak 2011 Pazar

Yağmur ...

Sabahın   6 sında  ne dürttü beni ?Yat  di mi yatağında, yok .Yağmur öyle güzel yağıyor ki,yatamadım işte..

Bazı insanlar için yağmurlu havalar  kasvetli ve iç sıkıcı  olabiliyor iken(ki hiç anlayamıyorum onları)   benim için tam tersi.Benim içimde güneş açıyor,daha mutlu ,heyecanlı  ve enerjik oluyorum.

Şu cama vuran  yağmurun sesi ,en güzel seslerden bence...Kokusu ayrı güzel ,sesi ayrı...

Yine çocukluğumdan bir anı :3-4 yaşlarındayım.Bir gece  önce   yağmur yağmış ,her yerde  su birikintileri.Oynamak için sokağa çıkıyorum.Heralde ilkbahar olsa gerek.Mahallemizdeki boş bir arsada ,büyükçe bir su birikintisini  gözüme kestiriyorum .Ayakkabılarımı çıkarıp, havuza  girer  gibi  giriyorum içine.Çok mutluyum,şlap  şlap  vuruyorum  suya,kendimce yüzüyorum.Taa ki  mahalledeki bütün  çocukların çok korktuğu ,komşumuz Behice Teyzeyi dibimde fark edene kadar.Ayakkabılarımı filan bırakıp, yalınayak   eve zor atıyorum kendimi  : ))

1 yorum:

Guler dedi ki...

Ben de daha dün gibi hatırlıyorum bu olayı, ve kahkayla gülüyorum....................)))