5 Ocak 2011 Çarşamba

Kremalı -sebzeli tavuk

Eveeet sevgili   izleyenleriiim, bugün sizee  kremalı  tavuk tarifi vericem.:)))
Çok fena havaya  girdim valla.Kendimi yemek  programı sunucusu  kıvamında  hissediyorum.Olsun motivasyon için herşey  yapılır.
 Malzemeler:
-600  gr.  tavuk eti( ben  kemiksiz  kalça  tercih ediyorum)
-2  kabak
-2 kırmızı biber
-2  yeşil  biber
- 2 havuç
- soya sosu
- krema


 Tavukları kuşbaşı doğrayıp,az  yağda  pişiriyorum.Pişerken kapağını kapatmıyorum ki   suyunu bırakmasın .Böyle  daha lezzetli oluyor.Pişmesine yakın  kimyon, kekik ve soya sosu koyuyorum.
Tavuk pişerken   tüm   sebzeleri   jülyen doğrayıp   başka bir tavada  az zeytinyağında sote ediyorum.Sebzeleri   pişme sırasına göre  havuç,kabak,biberler  olarak  soteliyorum.Tavuk ve  sebzeler pişince   aynı tavaya  alıp   ,karıştırıp, kremayı ekliyorum. Krema  fokurdayınca  altını  kapatıp , üzerine  kıyılmış  maydanoz  ekliyorum.








Bunun  yanına  tabii  ki  pilav  çok yakışırdı ama   yeterince  kalorili  bir yemek olduğu için ben salata ile yetiniyorum :))
Afiyet olsun   sevgili  izleyenlerim,bir dahaki  programda  görüşmek üzere sağlıcakla  kalın ,hoşçakalın ......

2 yorum:

Girls On Blog dedi ki...

:)))Şarap da gözden kaçmıyo sayın sunucuuu

Elvin dedi ki...

:)) Şekerim bu yemeğin yanına gider ama di mi ?