30 Ocak 2011 Pazar

Tatil ....

  Ohh  nihayet  beklediğimiz tatil geldi.Evimde olmayı o kadar   seviyorum ki  her koltuğun tadını  çıkarıcam.
Denemek istediğim bir sürü de tarifim var .Biraz da   müze filan gezeriz  Defne ile ,sinema filan ,al sana  tatil bitti bile..
     Sevgili   kuzenim Özgür "hayırlı bir iş" için Amerika 'dan gelmiş.Dün annemlerde toplandık  o yüzden .Yedik içtik  hep beraber.Sonra  maç başladı ve onlar için  hayat durdu (Emre'yi ayrı tutuyorum) FB -TS  maçı imiş.Öyle heyecanlı izliyor ve yorumlar  yapıyorlardı ki ben bile izledim maçı.Ve hayatımda ilk defa bir maça  gitmeyi istedim.Ama takım tutmadan da maça  gidilir mi? Özgür "gidilir " dedi  "hem de çok zevk alırsın" deyince  bizim "alıngan spor" bozuluverdi bu işe."Ferraride  yanıma oturmuyorsun,maça  gideceksin" diye trip  yaptı.Hayır,nasıl bir benzerlik varsa  arada :))


   
                                                    Pür dikkat  maç izlerken:))

  Annemlerin siteye  yeni  bir  köpek gelmiş.Defne  bizden önce  oynamış ,anlata anlata  bitiremedi.Köpeklere  karşı ayrı bir zaafım var ancak öyle cins köpek  düşkünlerine de  gıcık oluyorum.Rahmetli  Şeker 'ciğimizi   seneler önce  sokaktan  almıştık evimize ...


Her neyse   gittik" Sasha  " yı  görmeye.Husky lere  karşı  hep biraz  temkinli olmuşumdur.Sanki hep kaşları çatıkmış gibi gelirdi bana..Ama  o ne tatlı şeydi öyle ,ne oyuncu ,ne şımarık ...Baya bir  oynadık .

    Yani bundan sonra bir de  Sasha  çıktı başımıza..

Hiç yorum yok: