3 Şubat 2011 Perşembe

Sımsıcak bir ölüm filmi :"Sessiz Kaos"

    Sabahın  7.30 unda  sağolsun  eşimin telefonuyla  uyandım(tatil sabahı) ...İnternetten   hava durumuna  bakmamı istiyormuş!!!!!Neyse  baktım ,raporumu verdim,tekrar yattım ama  uyku gitti bir kere.Kalktım  salona  gittim .Defne  uyanana kadar tv  benim.Movie max lerde de  güzel bi şey yok.Bari şu  son aldığım , filmsiz günler için ayırdığım filmi izliyeyim.Kahvemi aldım ,koltuğuma  yerleştim  ,ohhh..
   Film bitti.Ya  bu ne güzel bir filmdi böyle.Tam bana göre ,ara ara  sıkıldıkça  izlerim artık.Ölüm konulu bir film  nasıl bu kadar  güzel ,sıcak ,salya sümük ağlatmadan işlenir??
   Nanni Moretti 'nin  daha önce "Oğul odası" adlı filmini izlemiştim. Yine  ölüm temalı bir filmdi  ,ama bende  aynı hisleri   uyandırmamıştı .. Çok ağlamıştım  izlerken .
       Film eleştirmenleri gibi   yorumlar  yapmiim  şimdi  ,sadece izlemenizi tavsiye ederim :)
      

Hiç yorum yok: