21 Haziran 2011 Salı

Truffe

 Geçenlerde ( 2 ay kadar önce) ,Tansaştayım.Bir standda bu truffe  denenlerden  yapmışlar  ikram ediyorlar.Genelde  böyle ikram edilen  şeylerin  önünden  vızzt diye geçerim, merak etsem  bile almam,ancak yanımda Defne   varken iş değişiyor.
-Aaa anne  bak  orda  bi şey veriyorlar.
Ben tam ters istikamete  bakarak
-Aaa nerde?
-Yaaa bak işte orda. Alsana aaa.
-Yok valla ben alamam,git iste  canım ,sen çocuksun ..
-Yaaa ben  isteyemem, utanırım.
-Ben de .. .
Dememe rağmen  standa  gidip  utana sıkıla  aldım "truff"tan  Defne'ye   verdim.Kızcağız  bana da verdi  ve kutusunu  gösterip  nasıl yapıldığını filan anlatmaya başladı.Ben zaten sırf yemiş olmamak için baştan almaya  karar vermiştim,ama tadınca gerçekten çok beğendim.Kutunun arkasında zaten ayrıntılı bir tarif var,ben sadece  fotoğrafla yetinicem  bu sefer.






 Bu arada Gelecek Programda " limoncello " var .İlgilenenlere  duyurulur...

Hiç yorum yok: